Az Academy Award díját elnyerő Maya 3D animációs szoftver a legjobb választás a filmes és videós művészek, a játékfejlesztők és a 3D tervezéssel foglalkozó szakemberek számára. A Maya - 3D modellezés és animáció könyvből megtanulhatjuk, hogyan hozzuk létre, rendereljük és animáljuk saját digitális modelljeinket és jeleneteinket, és megszerezhetjük a Maya ismeretek alapjait is.
A nagysikerű könyv kiváló kiindulópont a 3D és a Maya világának megismeréséhez. Az alapoktól indulva, gyakorlati példákkal kombinálva szórakoztató és egyszerű módon tanítja meg a Maya alapvető eszközeinek használatát, és közben a Maya 2008 verzió újdonságaival is megismertet. Kövessük az egyértelmű, lépésről lépésre haladó leckéket, és így a CD-n található projektfájlokat használatával gyakorlati tudást szerezhetünk. A színes mellékletben lenyűgöző modellek képeit találjuk, amelyek további ösztönzést adhatnak a fejlődésünkhöz.
- Megismerjük a Maya 2008 kezelőfelületét - Emberi kéz, rakéta és gőzmozdony létrehozása közben kísérletezünk a modellezéssel - Elsajátítjuk a NURBS-ök, poligonok és subdivek alapjait - Felfedezzük a shadelés és textúrázás finomságait - Egy gőzmozdony modelljét előkészítjük automatizált animáláshoz - Természetesebb bevilágítást hozunk létre mental rayŽ Final Gather és Global Illumination használatával - Valóságszerűbb eredményeket állítunk elő Maya Render Layers és egy Ambient Occlusion pass alkalmazásával
A CD-mellékleten képeket, filmeket és jelenetfájlokat találunk, amelyek a könyv egyes anyagainak megtekintését teszik lehetővé. A projektfájlok segítségével végigcsinálhatjuk a gyakorlatokat. A CD a Maya Personal Learning Edition szoftvert is tartalmazza. A könyv a Maya 2008 szoftver alapján készült. A könyv weboldalán további hasznos információkat találhatunk a szoftverrel és az újdonságokkal kapcsolatban.
Dariush Derakhshani díjnyertes 3D animátor, szerző és oktató. Olyan filmeken dolgozott, mint a Fantasztikus négyes és A faun labirintusa, a South Park sorozat, illetve közreműködött számtalan reklámban és zenei klipben. Mayát és 3D-t oktat, ő az Introducing 3ds Max 9 és az Introducing Maya könyvek szerzője, illetve a Mastering Maya 8.5 kiadvány társszerzője.