Az oldal használata
Az oldalon bármely magánszemély vagy vállalkozás adhat le rendelést. Azonban házhoz szállítani csak magyarországi címre áll módunkban.
Az oldalon többféle módon kereshet, vagy böngészhet a könyvek között.
|
|
A rendelés menetének folyamata megegyezik az összes többi webáruházban használttal, vagyis:
Köszönjük megrendelését! A sikeres rendelésről a webáruház tájékoztatja, valamint a regisztrációkor megadott email címre egy visszaigazolást is küld. |
Amennyiben megfelelően adta le rendelését, a rendelés befejezésekor rendszerünk tájékoztatja Önt ennek sikerességéről. Ha nem látott ilyen képet, akkor nem sikerült megrendelnie amit szeretett volna.
Továbbá rendszerünk pár percen belül egy visszaigazoló emailt is küld a rendelés adatairól Önnek, mely tartalmazza a rendelés sorszámát is.
Nem. Jelenleg a rendelések teljesítése csak futárszolgálat által lehetséges.
Szállítás
Jelenleg a rendelések teljesítése csak futárszolgálat által lehetséges.
Minden termék adatlapján megtalálható, hogy az adott termék van-e raktáron, vagy nincs. Amennyiben az összes megrendelt termék van raktáron, a szállítási/átvételi idő 2-3 munkanap. Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amelyik nincs raktáron, értesíteni fogjuk a továbbiakkal kapcsolatban.
A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállít, ezért olyan címet kérünk megadni (munkahelyi is akár), ahol ebben az időintervallumban át tudja venni a csomagot.
Fizetés
Futárszolgálat
esetén:
- készpénzben: Az áru ellenértéke a
termék(ek) Ön által megjelölt címre való leszállításakor a futárnak
fizetendő. A szállítás díjáról a megrendelés során ill. a
visszaigazolásában tájékoztatjuk.
- bankkártyával: Az áru ellenértékét és az
esetleges szállítási költséget megrendeléskor, az OTP felületén keresztül
bankkártyával, a megrendelés lezárásakor egyenlíti ki.
Személyes átvétel esetén:
Miután
jeleztük, hogy az áru a mintaboltunkban elérhető, és átvehető onnan számított 10
napig biztosítjuk, hogy a megrendelt árut az Ön számára foglalásban tartjuk. A
10 napon túli időszakban nem vagyunk kötelesek a foglalást fenntartani.
- készpénzben, az átvételkor
fizetve.
- bankkártyával, átvételkor fizetve
A 100.000 Ft
feletti megrendelések fizetése kizárólag bankkártyával vagy előre történő
utalással lehetséges. Előre történő utalás esetén munkatársunk díjbekérőt küld
az Ön által megadott e-mail címre, amely az utaláshoz szükséges összes adatot
tartalmazza. Amint az utalás megtörtént értesítjük a termék átvételével,
kiszállításával kapcsolatban.
Igen, webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Funkciók, lehetőségek
Már regisztrált felhasználóként lehetősége van minden adatát módosítani. Ehhez kérjük jelentkezzen be és a FIÓKOM menüpontban hajtsa végre a kívánt módosítást!
Tupperware
- nyomdahiba, vagy gyártási hiba esetén
Amennyiben a terméket cégünktől vásárolta kérjük adja meg
nevét, a számla sorszámát vagy megrendelésének azonosítószámát, amennyiben
tudja. A garanciális igényt csak abban az esetben tudjuk felvenni, amikor a
terméket behozta, visszaküldte hozzánk. Ennek esetleges költsége Önt terheli.
Hibák, problémák
Minden sikeres megrendelésről rendszerünk visszaigazoló emailt küld. A visszaigazoló üzenetek általában 1-2 percen belül, nagyon ritka esetben akár egy órával később is érkezhetnek. Amennyiben Ön ezt egy óra múlva sem kapta meg,
- bizonyosodjon meg róla, hogy helyes email címmel regisztrált
- ellenőrizze a levelezője SPAM / LEVÉLSZEMÉT mappáját
- levelezőjében próbáljon rákeresni a "Perfact Kiadó" kifejezésre
Ha így sem találja, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
Kiegészítés: A Citromail-es szolgáltatóhoz az esetek nagy részében nem érkezik meg semmilyen levelünk
Először is kérjük ellenőrizze, hogy visszaigazoltuk-e Önnek a szállítás napját! Amennyiben a megjelölt napon nem kapta meg a terméket, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
A visszaigazoló emailben található rendelés sorszáma meggyorsítja a telefonos ügyintézést.
Kérjük lehetőség szerint a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét.
Amennyiben erre nem volt lehetősége és mégis sérült terméket talál a csomagban kérjük készítsen róla több fényképet és vegye fel velünk a kapcsolatot. A terméket igyekszünk a lehetőségekhez képest gyorsan cserélni. Amennyiben a csere nem megoldható, a termék vételára visszafizetésre kerül.
Jogában áll visszamondani a megrendelést legkésőbb a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül (az átvétel napja nem számít bele) indoklás nélkül, abban az esetben is, ha a megrendelt terméket már átvette, hivatkozással a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvényre. Az elállás szándékát írásban az info@perfact.hu címre való egyértelműen megfogalmazott e-mail formájában kell cégünk felé jelezni. Cégünk ilyen esetben a vételárat a postaköltség, a szállítási költség kivételével a visszakapott termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megrendelő részére a kívánt módon (átutalással, postai úton) visszafizetni köteles. A visszáruhoz szükséges egyéb költségeket (postaköltség, szállítási költség) megrendelő fizeti. Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az elállási szándék beérezését minden esetben írásban igazoljuk vissza. Amennyiben vevő eláll a szerződéstél, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak átadni.